Onsdag 24 oktober 2012 - Aniston, traktor och kommande helg..

Puuuh!! Har haft ett ansträngade pass med Aniston på ridbana. Åter igen var vi inte riktigt samms om hur övningarna skulle genomföras. Dock fick jag igenom henne på slutet men vi kan väl säga att det var en genomsvett Aniston och Emma innan vi kom överens. Cleo vilar ska jag rida senare ikväll för nu är det dax att snart åka upp til Örnahallen och heja på Lillebror och dom andra illarna som spelar match i Ligacupen ikväll.
 
Efter jobbet idag var jag och Mamma en sväng på Gekås. Köpte mig lite saker till lägenheten bland annat nya kaffekoppar, gröna :) Blev även några saker ifrån hästavdelningen och lite annat smått och gott. För er som varot där vet att man alltid kommer ut därifrån med mer än vad man tänkt sig;)
 
Igår var det hoppträning med Cleo. Forfarande inte riktigt bra! Vi sammarbetar inte i hoppningen just nu. Dock går hon super fint hemma i markarbetet. Bläää! Säger vi för gårdagens träning och taggar om för vår tävling comeback efter hennes vila på Söndag i Falkenberg.
 
KramKram // Emma
 
Super fin Cleo ifrån i sommras då allt i hoppningen flöt finfint... Hoppas vi är tillbaka där snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0