Onsdag 19 september 2012 - Vilodag och Emma/Becka-kväll :)

Idag har jag vilodag! Detta är det som jag är sämst på, vila! Har svårt att spendera en dag utan träning, är därför jag var tvungen att vila upp kroppen ett år efter att ha underskattat vila och bara kör min egen kropp i botten. Men har lärt mig en läxa! Idag är det jobb till kl 12 och efter det ska jag hem till hästarna. Trots min vilodag mste hästarna få sin motion som idag för Aniston ska bli lite hoppning, serie närmare bestämt. För Cleo som inte hoppat ännu sen sin behandling ska få börja med lite travbommar och ev. ett litet kavalettihinder om hon är snäll;)
 
När ridningen är färdig skulle jag egentligen haft Backträning men eftersom jag känner att mina ben har fått jobba tillräckligt de senaste 3 dagarna så blir det vilodag ifrån vanlig träning. Istället ska jag till Falkenberg och spendera kvällen tillsammans med min favorit Beckis. Känner att jag verkligen kan behöva en Emma/Becka-kväll ! Man kan säga att det är som en styrelsemöte i mina och Beckas kompis relation. Det som står på dagordningen beror på vad som har hänt i livet! Man får ta upp vilket ämne som helst och den andras uppgift är att lyssna och sen svara rååå ärligt! Även om sanningen svider och även om svaret kommer göra den andra person arg eller ledsen så måste man säga det. Kan säga att Becka är en av dom få personerna i mitt liv som kan säga till mig att "hålla käften" och att även om jag blir fruktansvärt förbannad lyssnar på vad hon säger, hon är en av dom få personerna är mitt liv som har sett mig riktigt förbannad/riktigt ledsen(bland annat på henne;) och hon är en av dom få peronerna i mitt liv som läser mig som en öppen bok OCH det mina vänner är det inte många som gör ;) I vanliga fall brukar det vara så att det jag säger att jag inte vill ha är det som jag egentligen vill ha eller ibland kan det vara så att jag faktiskt verkligen inte vill ha det trots att jag säger att jag vill ha det. HAHAHA.. Ja, krävs bra svenska kunskaper för att ge sig på att läsa min bok ;) Har själv fått läsa om några kapitel för att förstå mig på den! Men varför vara lätt när man kan vara svår ;)
 
Hoppas alla får en fin dag ! :)
 
KramKram // Emma
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0