15 timmar kvar !

Nu är det bara 15 timmar kvar till jag och Johan flyttar !!! Ska bli sååå underbart skoj :) Idag har jag målat om vårat soffbord och våran tvbänk. Imorgon börjar jag på sängen. Annars idag har jag ridit Ella en stund. Hon börjar komma i bättre och bättre form och är nog redo för lite mer hoppning snart:) Cleo fick sig en skogsrunda efter att ha gjort mycket bra ifrån sig på hoppträningen igår :)

Har precis ätit två mackor och en stor kopp te efter att ha varit i Hylte och tränat min andra träning volleybollträning för denna säsongen. Måste erkänna att man är en aning ringrostig men men roligt var det iallfall :)

Imorgon 12.15 får jag nyklarna till lägenheten ! Aaaaahhhh ! Kan knappt vänta ;)

Natti Natti !

// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0