Huvudet kokar !

Har just nu känslan av att min hjärna kokar lite granna. Som att den har blivit lite överhettad och behövs kylas ner lite granna. Har varit ännu en dag av mycket ny och spännande information. Har blivit mycket mycket motiverad idag inför att börja jobba som PT och med träning i största allmänhet !

Har även varit i Styringe idag och haft möte tillsammans med div 2 laget i hoppning som sätter igång nu i början av september. Kommer att bli jätte roligt, mycket goa och trevliga tjejer :)

Nu ska jag dricka te och mysa lite granna med min sambo, som det känns som jag inte har träffat de senaste 6 dagar. Har varit mycket med utbildningen och Johan har haft mycket att göra på jobbet. Då får man passa på att mysa när man kan ! :)

Godnatt !

// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0