Ingen tvättmaskin !!!

Början inte utbildningen förän kl 11 idag så jag har passat på att ta hand om stallbestyren nu på morgonen. Har ridit Cleo en stund i paddocken, gick faktiskt riktigt bra då hon varit lite små sur någon vecka. Idag kommer hovslagaren och tar hand om hennes hovar så hoppas att hon blir det gladare ;) Imorgon ska vi även flytta till vårat nya stall ! :) Ska bli toppen roligt, kommer bli hur bra som helst !

Nu när jag har haft lite tid över tänkte jag att jag skulle passa på att slänga in lite träningskläder i tvättmaskinen inför all träning nu under veckan men när jag kliver in i tvättstugan finns där ingen tvättmaskin ! Snacka jag blev paff ! Ringde Johan och sa: Någon har stulit våran tvättmaskin ! Men så var det inte utan eftersom vi ska flytta här ifrån ska det göras om lite granna här innan den nya hyresgästen flyttar in. Tex att en ny tvättmaskin ska sättas in ;)

Så nu blir det till att åka och köpa träningskläder eftersom jag inte har något att tvätta dom med. Bra ursäkt för lite shopping ;)

Ha en fin dag !

// Emma


Kommentarer
Postat av: AMEERA

Nu ligger Dagens bloggtips uppe! Kolla in vem det blev och anmäl din egen blogg för chansen till fler läsare :)



http://ameera.nu/2011/august/dagens-bloggtips.html

2011-08-23 @ 22:17:50
URL: http://ameera.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0