Personlig tränare

Hej Hej !

Nu kommer jag att sakta men säkert smyga mig tillbaka in på bloggen igen efter att ha vait ivär på sommarjobb under juni, juli och augusti :) Har jobbat med hästar under sommaren och det har varit tufft men extremt lärorikt. Jag har verkligen blivit rik på ny och spännande kunskap !

Igår gick jag på min sista utbildning till Personlig tränare. Efter dessa 11 dagarna och efter att jag klarat de teoretiska/praktiska tentorna kommer jag var färdig Cert. Tränings konsult :) Dessa första två dagar har vi pratat mycket om hur man coachar, vägleder och motiverar människor till att ändra livsstil och börja träna. Mycket läroroik och spännande !

Imorgon kommer vi att ha en dag som kommer handla om kost, som är ett av mina favorit ämnen efter själva träningen. Ska bli mycket roligt !

Ha en fin kväll !

// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0