Snart flytt !!

Nu är det inte långt kvar innan jag flyttar ! :) Jag och Johan ska flytta in i en super fin 2:a inne i Halmstad. Kommer bli såååååå j*vla bra ! Får nyklarna 12.15 på torsdag, helt underbart !

Har varit iväg en stund hos min naprapat och blivande kompanjon. Hon har fått fixa till min stackars eländiga 80-åriga kropp. Efter lite knack och brack känns det återigen som att jag är 21 ;)

Imorgon ska jag och Mamma till Gekås och handla det som behövs till lägenheten. Kommer inte bli så mycket möbler eftersom vi för nuvarande bor i ett hus så kommer vi mer en väl fylla upp en 2:a med de möblerna vi har. Så imorgon blir det lite nya gardiner och små plock!

Nu är det dax att prova så att powerpoint-makapären fungerar. Har inte använt en sån sedan 2:an på gymnasiet :S Kan bli spännande ! Wish me luck !

// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0