Stallflytt !

Nu har jag ätit en sen middag med Johan. Spagetti och köttfärsås, Mums ! Kan sällan bli fel ;)

Har flytta Cleo till sitt nya hem idag ! Släppte ihop henne med Ella och det blev lite grabb men inget större. Får hoppas att de bli bra kompisar :) Blev även ett pass med Ella, hoppade lite granna och måste säga att hon gick finfint :) Snart blir det träning och tävling får vi hoppas !

Imorgon blir det en tidig morgon, ska vara i stallet och rida runt 7 för att sedan åka och ha föreläsningar mellan 9-18.

Idag har vi gjort lite olika tester. Bland annat: Hur många knäböj/armhävningar orkar du göra under 4 min !! Kan säga att om jag trodde jag visst vad mjölksyra va så var det ingenting i jämförelse med den mjölksyran jag fick idag. Fick precis tillbaka kontakten med mina ben och armar ;)

Börjar närma sig den praktiska tentan nu.. Brrr börjar bli nervös !

// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0