Falsterbo och grillning på stranden...

Som alla hästmänniskor vet så är Falsterboveckan i full gång men börjar tyvärr närma sig sitt slut. Har tyvärr inte kunnat komma iväg och se något i år eftersom jag har jobbat. Men tänkte planera in det till nästa år istället. Men så mycket info har jag fått så att jag vet att Sverige placerade sig 3:a i laghoppningen häromdagen och det gick även bra för Rolf-Göran och Malin i 1,60 hoppningen.

Imorgon är min sista arbetsdag ensam. Efter Falsterbo veckan återgår allt till det normala :)

Imorgon ska jag även titta på en ny eventuell stallplats till Cleo en bit utanför Halmstad eftersom att vi har planer på att flytta jag och Johan. Håll tummarna på att det blir bra ! :)

Kommer precis hem ifrån grillning på stranden men tjejligan och alla respektive. Mycket trevligt ! Trots att vi fick en liten skvätt regn på oss. Men lite vatten har vi ingen dött av och även vi överlevde. Dax att hoppa i säng, ska upp halv 6 imorgon ! Sova sova sova !


Natti Natii och tack för ikväll alllihopa ! Hoppas det blir fler gånger :)

Kram
// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0