Hoppträning...

Kom precis hem ifrån hoppträning med Cleo. Har gått lite sådär. Jag rider lite med handbromsen i och gör det lite svårt för henne när hinderna blir lite större. Men det blev bättre framåt slutet :) Imorgon blir der terrängträning inför terrängdebuten på hemmaplan den 14 augusti :)

Har varit mycket ridning på jobbet de senaste dagarna. Har sammanslagt med mina egna ridt 8 hästar igår och idag. Träningvärken är det faktum ;) Nu är det dock bara ca 18 dagar kvar innan jag går på min utbildning och kanske slutar. Får se till att vara som en svamp och suga in massor av ny kunskap innan tiden är slit :)

Dax att duscha och natta sig för att gå upp 5.30 imorgom ;)

Natti Natti !

// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0