Ledig helg.. snart slut !

Har nu varit ledig hela helgen och tyvärr börjar gå mot sitt slut. Har varit super skönt att vara ledig !

I Fredags var jag, Johan och John på Wild West Steakhouse och käkade. Mycket god mat och vi hade mycket trevligt :) I Lördags var det lite slappar dag med lite solning på eftermiddag men även lite konditionsträning med Cleo. På kvällen var Jag, Johan, Henke och Anna på kräftfestivalen i Glommen och käkade och hade de trevligt. Fick dock ruskig magkatarr och kvällen fick bli lite kortare än vad vi hade tänkt... menmen..

Idag har jag sovit till halv 10 och har precis ätit frukost. Idag funderar jag på att åka in till gymmet eller i allfall ta mig en dust med mig själv på yogamattan här hemma. Sen blir det lite dressyrträning med Cleo och senare ikväll... DEN NYA HARRY POTTER FILMEN !!!! :)

Ha en fin söndag !

// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0