Äntligen hemma...

Nu sitter jag äntligen i sängen och knappar lite granna på min burk. Har avklarat min första dag på mitt nya jobb och det var mycket roligt ! Kommer nog bli hur bra som helst. Ska bara memorera alla nya rutiner :)

När jag kom hem mockade jag i stallet och red Cleo. Har fått lite insperation till nya övningar i dag och provade en voltövning på Cleo idag. Var ett tag sen vi var i ridhuset och körde lite mer markarbete. Kändes nu ivkkäll när vi var där. Blir mer av det nu framåt eftersom vi behöver träna lite dressyr får våran fälttävlans debut i augusti.

Nu väntar jag på att min sambo ska komma hem så vi kan åka och handla ihop :)

I helgen så var vi som sagt ute på bus och tänkte visa lite bilder ifrån denna kvällen ;)



















Tack för en underbart rolig kväll !! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0