Hoppträning, kritisk natt och en fullsmockad onsdag..

Godmorgon Godmorgon !

Igår kväll var jag och hopptränade. Just nu går hon ifrån klarhet till klarhet. Känner mig mer och mer trygg på de högre höjderna, fast tycker att 1,30 är lite högt ! Brrrr... Men man vänjer sig förhoppningsvis ! Den 17 juni ska jag hoppa 1,10 - 1,15 i Halmstad. Går det bra där blir det vila över midsommar och sen efter det blir det 1,10-1,20 i Björbäck ! Har sett fram emot detta i 1,5 år och nu är det bara 16 dagar bort :)

Denna natten har varit kritisk men nu avklarad. Tycker inte riktigt om att sova ensam och är även ruskigt mörkrädd. Nu när Johan är i Tyskland och Tilda inte kunde komma blev jag tvungen att krypa ner i mörkret alldeles själv. Men det gick faktiskt överförväntan ! Var så trött när jag kom hem så efter att jag hade duschat och lagt huvudet på kudden så somnade jag. Vaknade bara en gång av att jag hade glömt att stänga av TV:en ;)

Idag är dagen ganska fullsmockad både med jobb och andra saker. Skönt när man har lite och göra så att man känner sig aktiv.

Ha en fin dag !

// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0