Lååååååååång dag !

Denna dagen var varit väldigt lång. Vaknade kl 4 i morse oc h kunde inte somna om, så jag gick ut och la mig på soffan och tittade på alla avsnitt av "Nittileaks" på kanal5play. Det kan jag faktiskt rekommendera :)

Blev ändå en runda till Gekås. Jag och Mamma åkte direkt när jag kom tillbaka ifrån Naprapaten och jag fick lägga vantarna på ett par mycket bekväma ridbyxor + några ridsockar.

Tyvärr så har våran kära hund Trekki hamnat på djursjukhuset. Han är uttorkad och kan eventuellt ha svalt något konstigt så han fick vara kvar där över natten. Håll tummarna att vi får hämta honom imorgon bitti !!

Imorgon får vi ser vad som händer. Inget riktigt bestämt ännu mer än terrängträning i Hermanstorp kl 18.00. Men men kommer väl alltid på nått :)

Ha en fin kväll !!

// Emma

Tomt utan dig Trekki !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0