Ledig dag och snart påväg till sommarstugan :)

Idag är det som alla vet röd dag och därför är vi alla lediga, utom min pojkvän och alla andra bönder som dessa dagar inte finns för ;) Idag ska jag upp med mina päron och min lillebror till våran sommarstuga vid Bolmen. Tänkte tillbringa dagen där och bädda ner mig i en solstol. Ska först köran hem till Mamma och hjälpa henne att släppa över hästarna på betet sen bär det av.

Ska först upp till stallet och mocka innan jag kan åka till Torup. Nu är balansen återställd hemma när Johan kom hem igår. Han om även hem med lite presenter till mig :) Dumle, Toblerone och nutella !! Han vet hur man charmar mig ;) haha..

Ha en fin dag för det har jag tänkt ha ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0