Midsommar...

Hej igen !

Har varit bortrest nu över midsommar helgen :) Har varit i sommarstugan vid Bolmen och firat en riktigt trevlig midsommarafton. Tack alla som medverkade ! :)

Idag var det att ta på sig ridkläderna igen och jobba. Idag har jag ridit 3 hästar plus Cleo. Måste säga att jag lär mig väldigt mycket och hoppas på att ha lärt mig mycket mer innan sommaren är slut.

Cleo har dock varit lite små pigg i ett par dagar nu men on var bättre idag. Blev travbommar med övergångar mellan skritt, trav och galopp. Hon var lite spänd i början men blev rikigt fin framåt slutet:)


Midsommar började med en härlig morgonpromenad tillsammans med min syster :)


Johan ser gullig och bortkommen ut ;)

Jag och Syrran laddar inför 6km:s powerwalken !














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0