Nytt jobb !

Har faktiskt lite roliga nyheter att meddela och det är att jag har fått ett nytt jobb. Jag har nu under några månader sökt lite olika hästjobb men har inte hittat något som har riktigt passat. Men nu har jag hittat och fått ett som verkar vara perfekt. Var hos Eamon Hickey som har lite ställe nära Slöinge i Fredags. Verkar vara precis det ställe som jag vill vara på :) Börjar där nästa måndag !

Kommar att fortsätta att jobba med bloggen men kommer kanske att bli uppdateringar lite mer sällan eller senare om kvällarna.

Denna veckan ska jag passa på att vara lite ledig men kommer att jobba några timmar varje dag. Måste bland annat följa med Mamma till Gekås idag och fixa lite extra sockar, handskar och T-shirtar.

Ha en fin dag !

// Emma

Mamma och Klös

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0