Oj Oj Oj..

Oj oj oj nu är det mycket att göra. Har tyvärr inte blivit så mycket tid över att skriva i bloggen :/ Men men nu skriver jag i allfall. Det går framåt med jobbet. Börjar lära mig rutinerna bättre och börjar även få kläm på hästarna jag rider :)

Igår var Jag, Johan, Henke, John och Robin på Bull´s och käkade "söndagsmiddag". Mums var det efter en lång arbetsdag. Blev en del testosteron men trivs ganska bra med det ;)

Red precis Cleo en stund i ridhuset och snacka om att vara laddad. De höll på att köra med traktor och grejer utanför aå hon var en aning spänd kan man säga. Får hoppas att hon är mer avslappnad imorgon.

Nu ska jag hoppa upp i duschen för snart kommer Becka och Tobbe och käkar kvällsmat hos oss :D

Ha en fin kväll !

// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0