Regn Regn Regn...

Nu tycker jag att det har regnat så att det räcker för ett par dagar. Regnar inte just nu men det hänger så där riktigt äckligt i luften ! Så förmodligen kommer det bli ännu en regnig dag på hästryggen. 

Igår var Becka och Tobbe här och käkade lite kvällsmat. Har inte träffat Becka på 5 månader så vi kan säga att det var på sin plats att vi träffades igår !

När jag har slutat jobba idag ska jag försöka komma iväg till gymet en stund för att sedan rida Cleo :) Får se hur långt krafterna räcker men hoppas i allfall att jag sa orka med gymet, annars får det bara bli Cleo. ¨

Glöm inte av att gå in på våran hemsida och kolla ! 

www.achastprodukter.se 

Ha en fin dag !

// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0