Tävling...

Idag har jag varit på tävling i Halmstad. Hoppade först en 1,10 bana, hon var super fin och det blev en rosett för felfri runda :) Sen dock så öppnade sig himlen och det blev ösregn och åska. Blev fördröjning på klassen före min med 65 startande så jag och mamma valde att åka hem och hoppa över 1,15 klassen. Trots detta är jag nöjd med 1,10 rundan :)

Nu ikväll ska jag och Johan upp till Mamma i sommarstugan och mysa lite granna. Även min syster Hanna och hennes sambo Ian kommer med upp. Jag står för matlagningen och kan inte riktigt bestämma mig för vad jag ska laga. Alltid svårt att laga mat till min syster eftersom hon är kock och lagar SUPER god mat ;) Ingen press alls ;)

Imorgon blir det fullt med aktiviteter. Ska klippa mig vid halv 9, käka lunch med Jenny vid halv 12, träna på gymet, skritta Cleo och sen ska jag sova resten av dagen för att ladda för 5 nya dagar i stallet :)

Ha en fin fredag !

// Emma


Kommentarer
Postat av: Agge

Ni gjorde som vi då och vi ångrade oss inte, iof åkte vi hem för att det inte kändes eller gick bra. Men vilket skitväder det blev.....

2011-06-17 @ 19:12:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0