Tyvärr inte Gekås..

Blev tyvärr inget Gekås nu på morgonen eftersom mamma vaknade med lite ryggskott och Trekki är lite sjuk. Kan vara att han är påverkad av värmen men Mamma skulle ringa till djursjukhuset nu på morgonen och kolla. Istället blir det lite granna jobb och slapp på soffan för mig idag. Kommer denna veckan ta ut lite semester eftersom jag nästa vecka börjar jobba på nytt jobb.

Roligt att många hade varit inne och läst bloggen igår ! Fortsätt med det ;)

Idag ska jag till Naprapaten och ska även ut och skritta en runda i skogen med Cleo inför våran första terrängträning imorgon i Hermanstorp ! det kan gå hur som helst, så vill säga till alla jag tycker om attt jag tycker om er och vi har säkert haft mycket roliga stunder tillsammans så är det sagt, ifall ifall ;)

Igår var vi iväg och hopptränade för Johan och det gick mycket bra. Hade lite svårt att koncentrera mig igår men det gick vägen ändå :)

Hoppas ni får en fin dag !

// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0