Uteritt, gym och kuddshopping !

Idag på förmiddagen var jag och svärmor ute på en skogtur. Alltid lika härligt att komma ut ifrån paddocken och galoppera av sig lite granna :) Idag har jag även varit inne i stan hos min kära naprapat Renée som har fixat till mina skavanker så att min kropp kan fungera som vanligt :) 

Efter Renée besöket gick jag på kuddjakt. Hittade de perfekta kuddarna på Åhléns, samma material som vi har på våran soffa. Köpte en turkos, en limegrön och en vit. Vi har just nu svart och vitt i vårat vardagsrum men jag vill  ha lite färg. Har köpt en ny tavla som innehåller färgerna rosa, turkos, rosa, vitt och blått och den tänkte jag hänga i vårat nya varsdags rum när vi flyttar. Då vill ja ha kvar våra nuvarande kuddar plus 3 färgglada kuddar som matchar tavlan :) Tror det kommer bli fint !

Efter att ha köpt mina kuddar var jag på gymet innan jag åkte hem...Och här sitter jag och ska jobba ett par timmar till innan jag ska laga mat, kycklingwok :)

//Emma




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0