Dax att gå till stallet :)

Har precis kommit hemoch fått i mig lite mat för att orka gå till stallet och rasta Cleo. Blir även lite mockning och annat små pyssel. Sen ska jag och Malin iväg till Kvibille på träningstävling med Ella :) Vi ska hoppa 90cm och 100cm. Vill våran andra 100cms bana på tävling !

Idag på jobber var alla taggade inför Sommarfesten imorgon, igen vet vart vi ska. Blir en överraskning :)

Roligt när man kan gör flera saker samtidigt ! Hovslagaren blev tidig och var hos mig under tiden jag var på jobbet och nu hann jag sitta ner och äta i lugn och ro inann jag ska till stallet. Alltid härligt dom dagar man slipper stressa :)

Ha de fint !

// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0