Depend, Cleo och western

Då var det fredag ! Måste säga att jag mår över förväntan idag. Kanske bara var lite sömn som behövdes för att jag skulle må bättre. Nu har jag precis ätit lite frukost och ska om en timme åka in till Halmstad. Efter jag har jobbat ska jag snabbt hem för att rida Cleo och sen ska jag och min svärmor åka ner till skåne och kolla på western !!! Jag ser verkligen fram emot detta ! Ska bli super häftigt, kommer att bli mycket bilder ;)

Vet inte riktigt vad som kommer hända ikväll men som det lutar åt just nu så ska jag hyra mig en bra film och lägga mig och mysa lite på soffan eftersom jag faktiskt inte var så kry igår. Imorgon ska jag till Gästis i Torup för att gå på volleybollfest ! Vi har avslutning efter att säsongen nu är helt slut efter olika ungdomstuneringar. Sha bli roligt ! Speciellt eftersom att min Lillebror Johan kommer hem i helgen. Har inte sett honom på jätte länge !

Ha en fin dag !

// Emma

Lillebror !




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0