Dependfest :)

Igår var det Dependfest :) Var super roligt måste jag säga ! Festen var belägen på Tylöhus, lite lagom fint där ;) Började med bussresa ifrån jobbet till Tylösand, ingen visste vart vi skulle. När vi kom fram blev det lunch på resturangen med utsikt över havet. Efter det var det ut i det lite oroliga vädret för att leka. Vi blev indelade i lag och fick göra olika typer av lekar. Det slutade iallafall med att mitt lag vann hela kalaset :D Alltid lika kul att vinna, om det är så lekar eller SM-final ;) Vi vann två champangeflaskor som snabbt la sig skönt i magen.

Efter vinsten blev det in på spa avdelningen för att fortsätta firandet där. När alla var färdig plaskade, alla hår var plattade och varje öga var sminkat bar det av till restaurangen igen för en tre rätters middag :) Första gången jag åt en kalvbit som jag tyckte var riktigt god !

Mätta i magen drogs det vidare källaren, Leffes ! Där dansades det till schlager till hårdrock. Jag och Pappa ägde dansgolvet med bugg och crazydans tills Johan kom och hämtade mig vid halv 2 :)

Tack alla som gjode gårdagen möjlig :)


Katta i bussen till Tylöhus

Utsikten under lunchen





Pappa står och solar sig i trappen ner till stranden :)

Jag var "lagom" glad efter vinsten :)

Jag och Jenny :)

Det vinnande laget som förbrännt många kalorier var glada när det vankades mat :)

Emil, medlem i det vinnande lagt därför detta leende ;)

Farfar blev hedersmedlem i det vinnande laget när han och Farmor kom framåt kvällen :)

Rolig kväll ;)

Kommentarer
Postat av: Emelie

Haha fin bild på dig och Jenny!;)

2011-05-31 @ 08:35:57
URL: http://emeelliiiee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0