Födelsedag, Bull´s och nattligt arbete..

Igår var vi hemma hos Johans syster som fyllde år ! Hennes son Noel som är 2 år gammal är nog den gulligaste unge jag någonsin har träffat. Men jag är inte så van att leka med barn så man blir ruskigt trött, tror han tröttade ut mig mer än vad jag gjorde med honom ;)

Efter vi hade varit hos Anna så åkte vi in till Bull´s en runda och träffade ett gäng "volleybollare", ingen nämd ingen glömd ;) Mysigt men blev en snabbis eftersom att Johan skulle upp och jobba tidigt idag. Men tjejerna kommer ut till mig ikväll för att titta på eurovision :) Ska bli roligt !

När vi kom hem så hade det krånglat med en av mjölkrobotarna så Johan var tvungen att gå ut och jobba. Eftersom jag forfarande var pigg så följde jag med och klappade på kossorna. Somnade dock tillslut inne på kontoret i kontorsstolen ;)










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0