Försovit mig...

Godmorgon Godmorgon !

Vi kan säga att jag har försovit mig lite granna idag. Hade svårt att sova igår så det blev sent innan jag somnade. Klockan ringde kl 6 men inte en chans att min kropp var redo att vakna då och är man sambo med sjusovarennummer 1 så är chansen ganska liten att han skulle hjälpa till med väckningen. Men men nu sitter jag här iallafall och har satt igång.

Idag ska jag jobba fram till eftermiddagen för att sedan ta hand om stallet. Ska även in till stan och byta bil med mamma så att jag har en bil att dra transporten med. Får se om jag kan åka in till gymet i sammanband med det. Jag är dock lite krasslig i halsen så frågan är om det blir något gym.

Ha en fin dag !

// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0