Gymet..

Vid kl 12 idag var jag på gymet och tränade med Tilda. Måste säga att nu börjar det synas lite muskler på armarna ! Tränar man får man också resultat !

När jag tränar kör jag mycket övningar som man även kan göra hemma. Jag använder mig av vikter också men jag tycker att innan man ska börja med vikter ska man kunna bära upp sin egen kroppsvikt. Så även om jag tränar hemma, i skogen eller på golvet hemma så kör jag alltid övningar som bara innefattar min egen kroppsvikt. Så bara för att man ska börja träna så behöver man inte tvunget skaffa ett gymkort på något gym utan man kan lika gärna träna hemma på golvet, men med den träningen krävs att man tar tag i det och gör det !

Snart så ska jag laga kycklingsoppa till mig, min sjuka pojkvänn och hans bror Robban. Sen ska jag iväg på hoppträning. Ska bli super roligt har sett fram emot det hela dagen. Förresten så var bilen som vanligt när vi startade den imorse. Så håll tummarna att den uppför sig hela vägen till och hem från träningen ;)

Ciao !

// Emma

Tilda



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0