Hansbobesök :)

Idag har vi som sagt haft möte med Hansbo sport och gått igenom lite smått och gott. Bland annat eventuella nya produkter. Alltid lika roligt :) Vi gick även runt nere på lagret och fyllningen på Depend för att visa var produkterna tillverkas.


Jag i fina Dependbesökar kläder.


Morgonen började med att jag fick köra hem till Torup kl 6 imorse för att lämna min bil som skulle till verkstan för en sista titt. Åkte med Pappa in för att ha möte och åkte tillbaka med Mamma som hade ärenden i stan. Medans jag väntade på att bilen skulle bli färdig så hjälpte jag mamma med att släppa ihop två av hästarna hemma. Vi släppte ihop min D-ponny Tuja tillsammans med Mammas kelgris Humlan. Tuja är en riktig bitch som sparkar först och hälsar sen så vi var lite nervös över hur det skulle gå. Men det gick hur lugnt som helst. Får hoppas att det fortsätter så :)


Tuja

Kung Simba ;)

Jag och Trekki :)

Nu sitter jag hemma i soffan i Veinge igen och har surplat i mig en smoothie med blåbär, hallon och banan. Mums ! Gör mig beredd för att gå upp till stallet för att mocka och rida. Idag kommer bli lite uppvärmning i paddocken för att sedan köra lite konditionsträning på fältet. Har inte blivit jätte mycket konditionsträning sedan jag flyttade ner hit till Johan och det känns lite granna på henne. Hon blir lite trött framåt slutet av passen. Detta ska det bli ändring på, blir mycket focus på kondition och ryggträning utöver hoppningen framöver.

// Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0