Helgen...

Jag måste bara berätta en riktigt rolig historia !

Det var såhär att i Lördags förmiddag så var jag mer min smabo Johan när han jobbade. Det var så här att jag har en favorit ko som heter pricken som jag har bild på sen den var kalv, men nu har den blivit stor och jag ville gärna ha en ny bild på den. Så jag följde med han ut till betet för att jag skulle ta den !

När vi kommer fram så är det tre trådar på staketet och den nedersta var taggtrådd. Johan skulle krypa under och då fastnar hasn tröja i taggtråden. Han ber mig att hjälpa honom att komma loss men som den elaka människa jag är så bestämmer jag mig för att jag måste ta en bild på han där han hänger i staketet. Då försöker Johan komma loss själv och får då en rejäl stött i ryggen. Snacka att jag kände mig som en hemsk människa, där hänger Johan i ett elstaket och jag skrattar och tar en bild.. HAHAHHAHA ! Usch, fick lite dåligt samvete ;)




Sen visade sig att Pricken inte ens gick i den hagen, besvikelse ;)

Ciao !

Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0