Jobba hemma..

Jag har fördelen att jag jobbar hemma för det mesta. Man kan lägga upp sina timmar som man känner, man behöver inte åka någonstans men det bästa är nog att man inte behöver gå upp och göra sig iordning på morgonen. Nu kanske ni tror att om jag fick bestämma skulle jag gå runt i mysbyxor jämt men så är det inte. Älskar att shoppa, fixa håret, sminka mig osv. men inte varje dag ! Älskar att stätta på mig klackarna och slänga handväskan över axeln för att svänga lite på dom lurviga men jag älskar mina mysbyxor och stora t-shirtar lika mycket :)

Fast nu känner jag att jag har gått från mysbyxor till ridkläder, från ridkläder till träningskläder och tillbaka till mysbyxorna igen. Känner faktiskt att jag har en stort behov av att komma ur dessa kläder till någon partyblossa;) Får hoppas att jag får tillfälle i helgen :)


Detta är dagens outfit ! Orange t-thirt med "fräckt" tryck med gråa mysbyxor ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0