Lite ensam...

Sitter här i huset och har precis käkat lite kycklingsoppa. Jag och Johan brukar alltid äta ihop innan jag åker till hoppträningen på Tisdagar men nu är han inte hemma. Är inte tomt måste jag erkänna ! Han skickade sms precis och berättade att han satt på en bilverkstad i Tyskland och väntade på att få hjälp. Deras bil hade lagt av och nu satt dom och höll tummarna att felen inte var stort eftersom att det hade 40mil kvar innan dom var framme.  Nu hoppas på att Tilda kommer komma hit inatt och sova här så jag slipper sova ensam...

Tänkte snart gå upp till stallet och ta in Cleo så hon får stå inne lite granna när det har varit så varmt idag. Hoppas på att träningen kommer vara utomhus idag, mycket härligare att vara ute och rida.

Ha en fin kväll :)

// Emma



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0