Mulet...

Idag var det mulet ute. Tråkigt ! Men vi får hoppas att vi slipper regnet. Efter gårdagens tävling var det skönt att gå och lägga sig igår kväll. Känns faktiskt ganska bra idag också ;)

Idag blir det mycket pill vid datorn och planering. Ska även ut och skritta Cleo en rund så hon får gå bort lite ev. mjölksyra sen igår. Ser nu Cleo ifrån fönstret där jag sitter att hennes vita päls ännu en gång har ännu en gång blivit brun/grå. Men men det förtjänar hon idag :)

Ikväll ska jag och Johan hem till Min syster Hanna och hennes pojkvän i Torup för att planera eventuella midsommarplaner :) Egentligen var det meningen att Hanna skulle laga mat men jaf fick ta på mig det efter att Ian kört ner med min broddbox ifrån Torup till Veinge i Lördags kväll så jag kunde åka på tävlingen. Så dagens ros går till Ian !

Ha en fin dag !

// Emma



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0