Nu ska jag hem hem !

Har duschat, sminkat mig och valt kläder för att åka hem til Torup ! Vi ska hem till min syster och hennes pojkvän Ian och planera midsommar. Jag står för matlagningen eftersom Ian var en pärla och körde hit med mina broddar i lördags kväll. Det blir pastasallad med rostade nötter och sweetchili marinerad kycklingfilé och till efterrätt ska vi ha vitkladdkaka med vaniljglass :) Mums !

Johan har blivit lite förkyld, vet inte riktigt men tror att vi har en manlig förkyldning på gång. För er som inte vet vad det innebär så har ni aldrig träffat en förkyld man. Finns inga som jag bli så eländiga av lite snorig näsa och ont i halsen ;)

Jag var uppe i skogen nu på eftermiddagen med Cleo och rastade henne lite granna. Hon var pigg och glad men lite lugnare än vanligt efter en lång dag igår.

Min svärmor har 2 stycken British spotted ponys. Super söta ! Dom heter Dasiy Bell och Mickado :) Dasiy Bell låg ner i hagen idag och sov. Dom är så söta att man nästan vill ha dom i soffan som hundar !






Nu kommer min sambo och det är dax att åka !

Ha en trevlig kväll !

// Emma



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0