Ögontjänare ?

Min ponny Tuja är en riktig ögontjänare. Hon kan vara världens gulligaste men så fort du vänder bort blicken så hittar hon på bus. Hennes special grej just nu är att öppna upp grinden till hennes hage. Hon har tre trådar i staketet och då blir det tre handtag vid ingången. Hon har blivit en hejare på att själv haka av dessa handtag men munnen. Hon går aldrig ut, utan hon öppnar grinden och står där och kikar ut !

För när hon gick ihop med min gamla vapendragare Belinda brukade hon öppna upp grinden och ta med Belinda ut på äventyr i trädgården. Mamma brukade hitta dom sovande/solande på gräsmattan hemma ;) Hon har även öppnat dörren och hittat Belinda precis utanför dörren ;) Ponnisar är riktiga busfrön !

Någon annan som  har ponnisar som rymmer ?


""Vaddå !? Jag har inte gjort nåt, det är inte jag som har öppnat ! ""

// Emma


Kommentarer
Postat av: Anna

Å vad det där känns igen. I helgen när jag hade utsläpp hade min häst bytt box när jag kom in med hästen jag gått ut med...Tre sekunder så hade han öppnat boxen :)

2011-05-30 @ 21:25:39
URL: http://www.equipage.se/annas-blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0