Puuuhh vilken dag !

Puuuh vilken dag.. 10 timmars arbete ! Plus ett rejält adrenalin påslag när bloggen raderades.

Har varit i stallet och ridit Cleo. Blev dressyr i paddocken. Funderar på att jag ska anmäla mig till en dressyrtävling. För skoj skull ! Tycker det är svårt att motivera mig att utveckals i dressyren på allvar. Tränar mycket dressyr men fokuserar inte på form och fina halter direkt. Det är det jag saknar med fälttävlan, då blev man tvungen att fokusera även på dressyren och man hade nytta av den på ett helt annat sätt.

Blev stretching med Cleo men även för mig. Nu när jag inte tränar volleyboll 4 dagar i veckan så får jag inte den stetchingen jag behöver så jag får passa på att göra det efter ridpassen. Glöm inte att stetcha ! Är viktigare än vad man tror !

Har precis fått i mig lite mat. Blev Frenchtoast med Champinjonsallad :) Mums !
Jag gör min egen typ av frenchtoast. Egentligen ska man ha kanel och socker och mög på men jag har bara ägg.

Så här gör du:

1. Vispa ett ägg i en skål

2. Ta två brödskivor och doppa dom i ägget på en av deras sidor

3. Lägg på pålägget du vill ha t.ex ost och skinka

4. Häl i smör/olja i stekpannan

5. Stek toasten på bägge sidorna så att den får färg och att osten smälter

Servera men Champinjonsallad med champinjoner, sallad, gurka och majs. (Självklart kan du ha vilken sallad du vill)

Ciao !

Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0