SF...

Från och med nu och fram till imorgon sen kväll har jag SF (sambofritt) Johan åker en runda till Tyskland för att hämta en bil tillsammans med en vän. Eftersom dom ska in på en mercerdesfarbrik och Johan är Mercedes största fan så kunde han ju inte riktigt säga nej. Så nu har jag huset för mig själv ett litet tag. Kommer vara roligt fram till eftermiddagen sen vill jag att han ska komma hem igen ;)

Idag ska jag jobba lite granna nu på morgonen för att sedan åka och rida Ella kl 9. Efter det ska jag hem och fixa ordning i stallet och fortsätta jobba. Förhoppningsvis kommer Tilda hit ikväll och sover här så att jag slipper sova själv. Sen blir det även hoppträning ikväll :)

Ha en fin dag !

// Emma

Ingen sambo hemma....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0