Shopping, klippning och gym

Idag har eftermiddagen varit fulltbokad :) Var ute i skogen med Cleo, köpt en ny bikini, klippt lite på mitt hår och varit på gymet med Tilda.

På Fredag ska vi på sommarfest med Depend och vi har blivit tillsagda att vi ska ha med hos badkläder. Jag insåg igår att jag inte vet var min bikini är och efter att ha letat överallt så insåg jag att ett inköp av en ny bikini sattes upp på listan att gör efter jobbet. Hittade en neongul bikini på Gina Tricot, super fräck ! Efter det gick jag upp till Tilda på salongen där hon jobbar och väntade på henne tills hon hade jobbat färdig. Innan vi stack till gymet så klippte hon till min "undercut" som har blivit lite lång. Alltid lika glad att hon är frisör ;)

På gymet så ökade vi på lite granna. Det var lite gnäll framåt slutet. Meningarna "Jag hatar dig ibland, Emma" och "Nu gör det ont på riktigt" kom upp. Då tränar man på allvar :) Bra jobbat Tildnis !

Nu börjar snart min nya favorit serie "Of the map", har ni inte sett den så gör det. Tycker ni om Grey´s Anat. så kommer ni tycla om detta också. Grey´s fast i djunglen ;)


Tilda




Kul när vi var på gymet när vi insåg att jag och Tilda tog upp en hel bänk med våra grejer ;)

Den nya bikinin :)


Kommentarer
Postat av: Rockbjörn

Puh.. Min frisör är inte så fin som din!

2011-05-26 @ 00:09:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0