Skånesdjurpark, Baksmällan och möte med Hansbo

Har blivit lite dåligt bloggat här över helgen eftersom jag har haft fullt upp.

I lördags var jag och Johan på road-trip i Skåne. Eftersom vi ska flytta inom en snar framtid så var vi i Helsingborg och köpte oss ett köksbord. Var ett barbord med 4 svarta höga stolar, super snyggt ! Sen bar det av till Skånes Djurpark ! Måste säga att även om det bara är svenska djur där så är det mycket mysigt att spännande, det är ju inte så att man träffar på alla dessa djur i sin vardag. Tur det kanske ;) Vi tittade på allt ifrån Björnar till grodor :)

Igår var det ytterligare en mys dag. Vi låg i sängen och tittade på film och gjorde mest ingenting. Jag red Cleo en stund i paddocken. Har börjar jobba henne lite granna med graman över bommar eftersom jag har lite svårt att få henne att sänka huvudet och höja ryggen över bommarna. Får hoppas det blir bättre. På kvällen åkte jag och Johan in och käkade på capri, blev för min del Pasta Mexicana. Mums ! Efter maten blev det bio, Baksmällan 2.. Riktigt roligt film ! För er som har sett 1:an, denna är ännu sjukare;)

Idag sitter jag inne på Depend och jobbar eftersom att jag och Pappa ska ha möte med våran återförsäljare Hansbo :)

Ha en fin dag !

// Emma


Johan fanns sig hemma på djurparkens mjukis avdelning :)



Djuren var lite trötta ;)











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0