Soffpotatis !

Idag har varit en seg dag. Har spenderat den på soffan i sovande tillstånd. Brukar aldrig kunna sova på dagarna förutom efter att jag har varit och tävlat. Men det är det första tecknet på när jag börjar bli sjuk är när jag somnar mitt på dagen en vanlig dag. Men tror att jag ska til jobbet imorgon. Jobbar bara till 12 så tror att jag klarar av det för sen har jag hela helgen på mig att vila. 

Ska även rida Cleo imorgon. Hon har fått vila 2 dagar nu efter att ha haft en period med mycket träning. Perfekt timing för mig att bli sjuk. Men imorgon ska vi rida, ska bli riktigt roligt :) Jag och min svärmor ska även iväg till Böckeberg imorgon och kolla på western. Ska bli riktigt spännande, har aldrig sett en westerntävling på riktigt ! Får hoppas att jag mår bättre imorgon bara så att vi kan åka !

Var hemma i Torup idag och hämtade min bil som har varit på service. Visade även min syster ett styrketräningsprogram som jag har lagt upp till henne. Kunde dock inte träna med henne idag eftersom att jag inte är riktigt kry !

Ha en trevlig kväll !

// Emma

Kommentarer
Postat av: Anna Andersson

Åh, stackare som är dålig... : ( Jag och Noel saknade dig hos mamma o pappa idag. Särskilt Noel som frågade 100 gånger var Emma var.

2011-05-19 @ 21:07:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0