Sommarklänningar :)

Nu har jag lämnat in min trasiga ridstövel hos skomakaren för att få den lagad. Kommer att få tillbaka den på fredag eftermiddag :) Sen passade jag på att använda mitt pris ifrån tävlingen i helgen, ett presentkort på HM. Fick bli två sommarklänningar i röd och turkos, 99 :-/st. Rikigt fina men enkla, precis som jag vill ha det ! ;) Alltid roligt att shoppa när det börja komma fram lite färg, på hösten är allt bara mörkt och tråkigt !  

Nu är det dax att gå upp till stallet och mocka och putsa utrustning ! Sen ska jag försöka komma iväg till skogen och köra lite backträning, hinner jag inte det får det bli lite styrketräning på golvet här hemma :)

Ciao !

// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0