Spontan grillning och ankljud

Igår var vi på Tönnersa gräsbana och hoppade Ella lite granna eftersom att hoppträningen var inställd. En rikigt fin bana måste jag säga ett stort plus med fina hinder. Ella skötte sig bra fram till slutet då hon började dra lite åt vänter i hoppet, säkert pågrund av att hon började bli trött. Men et löste sig sen också.

När jag kom hem bestämde jag och Johan oss för och grilla. Mycket mysigt och gott !

Idag har jag jobbat och som sagt lyckats radera bloggen min. Nu är den åter på plats men alla gamla inlägg är borta tyvärr. Men jag hoppas att ni kommer fortsätta läsa !

Johan har skaffat sig en iphone och har valt ett alarm ljud som låter som en kvackande anka. När den ringt för 10:de gången såg jag mig själv ta telefonen och kasta den i väggen för att sedan lägga mitt huvud på kudden med ett leende på läpparna ;) Men hade nog inte varit så populärt !

Ska i eftermiddag rida Cleo och ta hand om stallet. Pyssla lite med att göra hål i mina nya stigläder bland annat. Köpte dom för 1 vecka sen och fortfarande har jag inte fått tummen ur och gjort det ! Varje gång som jag gör hål så överskattar jag min egen längd och gör för lite hål. Blir nog minst 10 nya idag ;)

Ha en fin dag !

// Emma




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0