Super duktig tjej !

Har precis kommit hem ifrån hoppträningen och är hel nöjd ! Hon är så himla lugn och fin, nästan så att jag blir lite stressad eftersom hon är så lugn. Idag hoppade vi över enkel hinder på 1,30 :) Måste erkänna att jag tycker att det är lite högt, men man vänjer ju sig. Kom ihåg att i början när jag red stor häst tyckte jag att 1,10 var SUPER HÖGT. Men det är ingen fara nu :)

Är så stolt över min stora syster på tal om annat. Gav henne ett träningprogram för snart 1 vecka sen och hon har kört sten hårt. Ringde mig idag och frågade om tips på en nyttig och bra müsli och imorgon ska hon och mamma ut och promenera innan hon ska till jobbet. STOR guld stjärna i hörnet till dig syrran !

Nu ska jag gå upp och duscha, borsta gaddarna för att krypa ner i sängen och titta på film men min sambo... och JA, vi har tv i sovrummet. Måste säga att jag har aldrig haft det tidigare i mitt liv men brukar säga till Johan att han skaffad tv i sovrummet när vi hade varit tillsammans ett halv år var det som fick mig att stanna ;) HiHi.. nästan bara det iallafall ;)

Natti Natti !

// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0