Tävlingstopp ifrån Pikeur

Det hände en, nu ganska rolig insedent i söndags som jag har glömt att berätta. När jag 10 min innan jag skulle gå till stallet och putsa på Cleo skulle jag gå och sätta på mig tävlingskläderna. När jag har satt på mig mina ridbyxor och ska sätta på mig tävlingströjan inser jag att den är rosa. Både mitt tävlingslinne och långärmadetröja är grisrosa ! Min kära sambo hade tvättat dom tillsammans med en av min röda sjalar ! Som tur var hamnade inte min Pikeur ridbyxor inte i den tvätten.. Puhhh! Jag även hade en annan tävlingskjorta som jag kunde använda men nu blir det till att köpa nya tävlingskläder.

Jag är personligen helt in snöad på Pikeur. Har inte jätte många plagg eftersom att det hade inte rikigt passat ihop med min ekonomi men så fort jag kan och hittar något jag verkligen vill ha så blir det Pikeur. Tror att det blir en av deras funktionstoppar :)
                                                  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0