Träningsvärk ?

Godmorgon !

Vaknade upp med världens träningvärk i axlarna. Vad har jag gjort ? Var ju och hoppade igår men det brukar inte ge mig någon träningsvärk.. Hmmm ett mysterium ;)

Är jag ensam om att ÄLSKAR frukost ? Det är verkligen det bästa jag vet ! När jag gick i högstadiet och gymnaiset åt jag aldrig frukost. Inte bara för att jag inte var hungrig utan också för at man i den åldern tror att man håller eller går ner i vikt genom att inte äta frukost. Men sen för 3 år sen bestämde jag mig för att jag skulle lära mig att äta frukost och nu är det mitt absoluta favorit mål på hela dagen :) Så du som inte äter frukost, börja !!! Det är bara att gå in för att man ska lära sig det så går det !

Mina favorit frukostar(vardagar):

2 grova mackor med ost och paprika m. 1 glas mjölk

Vaniljyoggi med Pauluns äpple/kanel, en kwiw och juice

Hallon/Blåbärsmoothie med grova macka med ost och gurka

Mina favorit frukostar(helgen):

Allting där nutella ingår ;) Nutella är min drog. Älskar nutella ! Blir inte så ofta nu för tiden men när jag äter det så kan jag äta det med sked ! Mums !

Ha en fin dag !

// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0