Äntligen i Stockholm !

Nu är vi äntligen uppe i Stockholm ! Har varit en spännande resa resa ifrån Halmstad. När vi var ca 3 mil ifrån Stockholm skulle vi ringa hotellet och säga att vi var sena. Då visade de sig att våra rum hade blivit avbokade imorse kl 8.. Hmmm ! Efter endel telefonsamtal och visade de sig att vi var ombokade på ett annat hotell. Bra att man får veta sånt ! Men men nu sitter jag äntligen på Hotell Scandic Continental :) Super mysigt rum och mycket trevlig personal :)

Dagen började med att jag var tidigt i stallet och red både Cleo och Ella. Blev hoppning för hela slanten och bägge skötte sig mycket bra :) Sen hände något roligt ! När jag mockade Cleos box hittade jag ett lakan bland hennes halm ! Antingen har hon blivit bekväm och börjat bädda själv eller så har hon haft sovgäst inatt ! Hmm kan bli spännade och lösa den gåtan ;)

Nu ska vi byta om och gå ut och försöka få i oss lite mat !

// Emma

Fyndet i Cleos box !









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0