Avokado och mellanmålsvecka !

Har precis fått i mig lite mat och toppar nu med en avokado. Mycket gott till sallad och mellanmål eller bara rakt upp och ner för att det är gott ;) Även ett nyttigt mellanmål med bra fetter i. Även mättande trots att det inte ser så mycket ut ! Dagens Tips ;) Mer avokado :)

Tänkte i nästa vecka ha mellanmålsvecka. Många har frågat mer om tips på bra mellanmål och jag måste säga att jag är ganska dålig på att komma på nya. Utan det blir lätt 2 stycken man pendlar mellan. Men tänkte i nästa vecka prova på lite nya mellanmål :)

Ska snart sätta mig i bilen och köra bort till min naprapat Renée så att hon får fixa till mig lite granna :) Fast måste säga att trots att det var två veckor jag var där sist (går under säsong nästan en gång i veckan) mår min kropp bra ! Stora framsteg :) Kör väldigt mycket rehab med gummiband när jag är på gymet och det verkar verkligen ge resultat ! Så jag säger till alla att skaffa er ett gummiband att träna med, helt suveränt ! Kanske kommer upp lite gummibandsövningar här på bloggen i framtiden :)

Kram // Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0