Cleo är en pärla !

Min Cleo var en riktig pärla igår. Hoppade super bra och hjälpte till när jag klantade mig ;) Riktigt bra hoppträning igår :D Var ruskigt enkelt att promenera runt i stallet vid halv 11 igår kväll efter en sån träning :)

Idag blir det jobb fram till kl 3 och sen blir det självklart stallet efter det :) Igår fick det bli ridning på banan med Aniston eftersom det hann bli mörkt innan vi kom iväg. Ska försöka hinna ut och konditionsträna henne idag istället. Hinner jag innan det blir mörkt så blir det samma pass med Cleo :) Räcker tiden till så tar jag Ella också annars får hon vänta tills helgen.

Ikväll ska jag äntligen få komma till gymet. Är mycket nu och göra om dagarna så har inte hunnit vara där lika mycket som jag brukar. Men ikväll efter hästarna hoppas jag att jag ska kunna smita in där en stund. Hoppas även kunna komma dit på Fredag :)

Ha en fin Onsdag !

// Emma

Cleo var super duktig igår ! Extra äppelgodis till dig idag ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0