Drömmar är viktiga !

Idag var det lagtävling i Styringe med Cleo. Hoppade 1,15 med ett pet på sista hindret men jag klantade mig lite granna så var helt mitt fel. Hon skötte sig super fint och kändes bättre än någonsin :) Är super nöjd och var skönt att äntligen få en sån super känsla på hästryggen :)
Fina ord av Mamma som värmde riktigt mycket ! Gör det värt all tid :)

Glöm aldrig av att drömmar är viktiga ! Jag vet precis vart jag vill komma och det är dit jag strävar. Jag tror att om man inte lever och strävar emot sina egna drömmar gör man aldrig riktigt det man vill. Kan ibland, eller ganska ofta vara svårt att förklara varför man offrar så mycket tid och energi på något som ibland gör en ruskigt besviken och ledsen. Hur man kan strunta i roliga saker för att sitta i regnet på hästryggen eller göra ett smärtsamt pass på gymet. Ibland är det till och med svårt att se anledningarna själv men det är dagar som denna som gör att det är värt att sitta där i regnet eller göra ett smärtsamt knäböj till bara för att få fler sådana här tillfällen !

Natti Natti !

// Emma


Kommentarer
Postat av: sanna och wilma

Drömmar är superviktiga,

så man har nånting att sträva efter :)

Hoppas du får en superbra måndag!

KRAM

2011-10-24 @ 08:04:23
URL: http://tobelieve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0