En ny spännande vecka..

Nu börjar en ny spännande vecka. Okej kanske inte känns så en grå måndag morgon men man får försöka iallafall ;)

I helgen så har jag tagit det ganska lugnt faktiskt. Var hemma hos mina föräldrar i Lördags kväll och fick lite föräldrarvård :) Var uppe i Hylte och tittade på när tjejerna spelade match emot Svedala(volleyboll) De vann med 3-0. Kändes helt knäppt att sitta vid sidan. Men man kommer säkert vänja sig vid det också.

 Sen har jag spenderat den största tiden hos hästarna. De har skött sig mycket bra i helgen. I Fredags var jag och Jessica ute i skogen och galopperade med Ella och Cleo. Sen blev det bom träning med Cleo och Aniston i Lördags för att sedan avsluta helgen med en skogsrunda på Aniston och lite dressyr med Cleo.

Idag tog jag mig en halvtimme sovmorgon eftersom trots att jag inte gjort så mycket i helgen har blivit lite lite sömn. Ska jobba en bit inte på eftermiddagen för att sedan åka till mina kära bebisar. Beroende på hur det blir med volleybollträning får vi se om en av dom kanske får vila idag.

Ha en fin Måndagmorgon !

// Emma

Trekki var som vanligt på bushumör och ville aldrig sluta busa !


Simba har hittat en säker plats där han kan gömma sig ifrån Trekki. I en hylla i tv-bordet ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0